CaringHotels

Caring Hotels

Caringhotels er et koncept, som tilgodeser det pres hotellerne oplever fra bookingplatformene og de hjemløses behov for forbedrede forhold. Resultatet er hotelbooking med indbygget social ansvarlighed til hoteller og deres gæster.
Både for hoteller og hotelgæster fremstår CaringHotels som det socialt bevidste alternativ til de traditionelle bookingplatforme.

De sociale tilvalg

Ved hjælp af knapperne er du med til at gøre en forskel.
Hvis du vælger vores første knap donerer du et måltid til en hjemløse uden, at det koster ekstra for dig. Hvis du derimod vælger den anden knap er du med til at donere en overnatning til en hjemløs på en Blå Kors varmestue, hvor dette tilvalg altså koster 56 kr. oven i din booking.

Om os

Vi er tre vidt forskellige piger, men én ting vi alle har til fælles er en kæmpe passion. Da vi i sommeren 2020 startede med at innovere på vores virksomhedsidé vidste vi, at det ville blive til noget stort, og med din hjælp kan du opfylde denne drøm!

Det vi kæmper for

Vi kæmper både for at styrke hotellerne, gøre det nemmere for dig som gæst at booke et socialt ansvarligt hotelophold, hvor du kan sove med god samvittighed og til sidst men ikke mindst at forbedre de hjemløses forhold.
Det her er ikke kun en drøm, men en realitet som indebærer dine personlige beslutninger. Vil du vælge en overnatning på et hotel, som hjælper de svage i samfundet eller hotellet ved siden af, som ikke gør? hvad vælger du?

Hvordan ender pengene hos de hjemløse?

Når du aktiverer en af vores CaringHotels-knapper, hvor du enten donerer et måltid eller en overnatning til en hjemløs, bliver pengene overført til os. Herefter sørger vi for, at det fulde beløb kommer direkte ud til Blå Kors varmestuer, og dermed gavner de hjemløse. Vi sørger også for selv at være der, når de får denne hjælp, så vi kan vise jer hvordan I hjælper dem.

Anna Fuhr Vestergaard – CEO Jeg er administrerende direktør ved CaringHotels, og sørger for at have overblik over de forskellige poster, og at de aftaler der laves bliver overholdt.

Mathilde Louise Fabricius-Svendsen – CMO Jeg er marketingdirektør ved CaringHotels og mit ansvar er, at sørge for vores markedsføring er i top.

Lærke Christensen – CFO Jeg er økonomichef ved CaringHotels og holder derfor styr på alle vores budgetter, og at de forskellige indtægter og omkostninger stemmer overens.